Thursday, 10 19th

Last updateThu, 08 Jun 2017 9am

Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

W3C Cpanel

Piagam Pelanggan Jabatan Pengajian Kolej Komuniti

Jabatan Pengajian Kolej Komuniti (JPKK) bertanggungjawab untuk menawarkan perkhidmatan yang berkualiti dan dengan itu, berjanji untuk:

  Membekalkan tenaga pelatih berkemahiran yang sesuai dengan kehendak komuniti.

  Memberi respon kepada permohonan kemasukan pelajar baru dalam tempoh SATU (1) bulan.

  Menguruskan elaun / pinjaman pelajar dalam tempoh 14 hari.

  Bertindak dengan etika kerja yang professional.

  Menghasilkan Surat Penerimaan Aduan dalam tempoh 14 hari selepas aduan diterima.

  Pendaftaran pelajar baru diselesaikan dalam tempoh SATU (1) hari.

  Keputusan peperiksaan disediakan dalam tempoh DUA (2) minggu selepas semester pengajian berakhir.

 

Kaunter Pelawat

018166338
Hari Ini
Semalam
Minggu Ini
Minggu Lepas
Bulan Ini
Bulan Lepas
Keseluruhan
22797
40358
135017
17918675
395224
788088
18166338

IP Anda: 54.166.245.10
Server Time: 2017-10-19 13:36:14

Kami mempunyai 615 tetamu dan seorang ahli di talian

  • brittneymccready6

Hubungi KKHS

  • Alamat: 
    Kolej Komuniti Hulu Selangor
    Kementerian Pendidikan Tinggi
    No 43-57 Jalan Kelah 2
    Taman Perniagaan Kelah
    44300 Batang Kali Selangor
    MALAYSIA
  • Tel: (+603) 60571717/1719
    Fax: (+603) 60571718

Mengenai KKHS

kkhs logo2016 Pada 16 Mac 2003, Kolej Komuniti Hulu Selangor telah mula beroperasi di Lebih Lanjut...

Anda di :Utama KENALI KKHS Piagam Pelanggan Jabatan Pengajian Kolej Komuniti